Sunday, April 25, 2010

study oh study



ah ah ah..malas ak nak study wei..tggal 2 ari lg paper aku ni tapi kemalasan aku sudah mencai tahap infiniti .kalau ada soalan bocor dengan jawapannya sekali kan best..sebut pasal study ini lah paper yg last aku ambil setelah ak pg merantau mencari ilmu ke johor selama 6 tahun..ceh macam cerita pendekar la plak.ni la final yang ke 12 ak tempuh..orang red indian kata:dh tepu la kan..tapi ak cuba la gerakkan minda separa sedar untuk study lebih gigih mengikut pesan my mum aku..fahmi study la awat ang malas sangat.dlu masa spm bapa aku halau ak balik asrama sebab kemalasan yang menimpa diri aku.skang takdak sapa nak tegur aku..bila dh jadi student universiti sumanya kena survive sendiri.kalau malas sendiri tanggung la ada aku kisah.

No comments:

Post a Comment